“Ik kan hier elke keer weer een unieke locatie vinden om te brainstormen met mijn klanten”

Veel gestelde vragen

Hieronder tref je de meest gestelde vragen aan en onze antwoorden.

Waarom InspirerendeVergaderlocaties?

Al meer dan 10 jaar verzamelen wij mooie, bijzondere en unieke vergaderlocaties. In deze jaren hebben we uitgebreid onderzoek gedaan naar de behoeftes van zowel onze bezoekers als locatie-eigenaren. Met InspirerendeVergaderlocaties.nl proberen we om aan alle behoeftes tegemoet te komen en vraag en aanbod op een eenvoudige en slimme manier bij elkaar te brengen. Dagelijks werken wij aan ons doel: het snel, simpel en makkelijk zoeken en boeken van de meest inspirerende vergaderlocaties.

Wie zijn jullie?

Wij zijn Marije, Diana, Klaartje, Brigiet en Amy. Vanuit ons kantoor in Hengelo werken we dagelijks aan deze website. Wil je persoonlijk kennis met ons maken? Dan ben je van harte welkom, de koffie staat klaar!

Ik wil een offerte opvragen, heb ik direct contact met de locatie zelf?

Ja, bij ons heb je altijd direct contact met de locatie zelf. Wij geloven in korte lijnen en weten dat je al druk genoeg bent. Daarom vindt je alle benodigde informatie op onze website, is de beschikbaarheid up-to-date en komt je offerte-aanvraag direct bij de locatie terecht. Snel, makkelijk en transparant.

Hoe kan ik eerdere aanvragen terugzien?

Bezoekers van deze website kunnen een eigen account aanmaken. Hierdoor blijf je ingelogd en kan je via je eigen dashboard je favoriete locaties snel terug vinden. Tevens kan je eerdere aanvragen terugzien, offertes bekijken en eventueel direct een offerte bevestigen. Deze service is en blijft gratis.

Persoonlijk account aanmaken icon-line-right-arrow-blue

Is de beschikbaarheid op jullie website up-to-date?

Wij tonen geen kalenders waarvan de beschikbaarheid niet up-to-date is. Daarom werken wij met i-Calendar, waarbij de beschikbaarheid op onze website direct gesynchroniseerd wordt met de eigen kalender van de locatie. Hierdoor weet je zeker dat de getoonde beschikbaarheid op onze website altijd correct is.

Voor locatie-eigenaren: lees hier hoe je je kalender kunt koppelen icon-line-right-arrow-blue

Jullie service is 100% gratis, hoe kan dat?

Het klopt dat onze service 100% gratis is. Locaties betalen ons maandelijks of jaarlijks een reëel bedrag, welke wij gebruiken voor marketing- en salesactiviteiten, onderhoud van deze website, het ontwikkelen van nieuwe technieken en het online vermarkten van de locaties. Het abonnementsbedrag proberen wij zo laag mogelijk te houden, zodat een vermelding op deze website voor iedereen haalbaar is en wij onze bezoekers telkens weer kunnen verrassen met nieuwe, inspirerende locaties.

Jullie bieden een gratis offerte-tool aan, hoe werkt dat?

Alle locaties die bij ons zijn aangesloten, kunnen gebruik maken van onze gratis offerte-tool. Wanneer een aanvraag binnenkomt, kunnen locaties met slechts één klik op de knop een kant-en-klare, supermooie offerte generen. Eventueel kan hier en daar nog iets aangepast worden en voilà, de offerte kan verstuurd worden. De klant ontvangt onmiddellijk na de aanvraag een uitnodigend voorstel met heldere tarieven en kan deze met één klik op de knop bevestigen. Zowel de klant als de locatie kan in het persoonlijke dashboard alle offertes met bijbehorende status terugzien. Helemaal gratis, voor iedereen. Makkelijker kunnen we het niet maken...

Hoe kan ik mijn locatie aanmelden en wat kost het?

Wil je jouw locatie vermelden op deze website? Dat kan via onderstaande link. De kosten voor een vermelding bedragen € 49,00 per maand all-in en voor een doorplaatsing € 29,-- per maand all-in.

Locatie aanmelden icon-line-right-arrow-blue

Wat is er allemaal inbegrepen in het abonnement?

Abonnementen zijn all-in, hier komt niets meer bij. Wat er onder andere bij inbegrepen is:

✔ Promotie en marketing voor jouw locatie
✔ Grotere naamsbekendheid op de zakelijke markt
✔ Dagelijks onder de aandacht bij de juiste doelgroep
✔ Extra reclame door vermelding in nieuwsbrieven
✔ Extra promotie via social media
✔ Offerte-tool waarmee je supersnel en makkelijk mooie offertes kunt versturen
✔ Gebruik van de boeking- en offerte-tool op je eigen website
✔ Review-applicatie gratis te gebruiken op je eigen website
✔ Koppeling van de kalender
✔ Doorontwikkeling van deze website en bijbehorende tools
✔ En natuurlijk heel veel extra boekingen :)

Heb ik als locatie-eigenaar inzage in statistieken?

Wij streven naar een eerlijke, transparante samenwerking. Daarom hebben locatie-eigenaren 24/7 inzicht in de statistieken. Naast de pageviews zie je ook direct het aantal telefoontjes, aanvragen en hoeveel aanvragen er daadwerkelijk zijn doorgegaan. Hierdoor zie je direct wat de vermelding jou heeft opgeleverd.

Moet ik als locatie-eigenaar commissie afdragen over boekingen?

Nee, er hoeft geen commissie afgedragen te worden.

Hoe gaan jullie om met persoonlijke gegevens?

Privacy is belangrijk, daarom gaan wij zorgvuldig om met jouw persoonlijke gegevens. We sturen je niet zomaar mails en voegen je niet stiekem toe aan ons bestand. Hoe we omgaan met jouw gegevens kan je lezen in ons Privacy-Statement.

Hoe kan ik jullie bereiken?

Je kunt ons bellen op 0575-470258 of een bericht sturen via onderstaand formulier:

Cookie instellingen

Om jouw bezoek aan onze website nóg makkelijk en persoonlijker te maken gebruiken wij cookies. Voor het plaatsen van sommige cookies hebben we echter wel je toestemming nodig. Wil je meer weten over de cookies die we gebruiken, lees dan ons Cookiebeleid. Met deze cookies kunnen wij gegevens van jou verzamelen, waar we uiteraard zorgvuldig mee omgaan. Wil je weten hoe we dat doen, lees dan ons Privacy-statement.

Niet akkoord Ik ga akkoord