Let op! Uw browser is verouderd, dit kan negatief effect hebben op de gebruikerservaring. Download Chrome
X

Meeting plaatsgevonden? Vraag om een review!

Gebruik onze gratis review module om zoveel mogelijk reviews binnen te halen.

Zakelijke meeting plaatsgevonden op jouw locatie? Vraag om een review!

Vindt er regelmatig een meeting plaats op jouw locatie? Vraag de boeker dan om een review te schrijven. Bewezen is dat eerdere klantervaringen van andere bedrijven potentiële boekers over de streep kunnen trekken. Goede beoordelingen helpen om meer zakelijke meetings op jouw locatie te krijgen. Om het zo makkelijk mogelijk te maken, kan je onze gratis review module gebruiken om meer reviews voor jouw locatie binnen te halen.

Gratis review module

Het gebruik van onze review module is helemaal gratis. Via een eenvoudige koppeling kan je een widget toevoegen op je eigen website. Via deze widget kan de organisator of deelnemer van de meeting een review achterlaten. Potentiële boekers zien direct hoe andere meeting planners jouw locatie hebben beoordeeld. Er worden geen kosten berekend voor het gebruik van de widget of het plaatsen van reviews, de module is echt 100% gratis.

Hoe kan een meeting-planner een review schrijven?

Meeting planners worden via jouw persoonlijke pagina op Inspirerende Vergaderlocaties.nl uitgenodigd om een review te schrijven over jouw locatie. Wil je nog meer reviews binnenhalen? Maak dan gebruik van onze gratis review module en plaats een uitnodigende widget op je eigen website.

Voorbeeld Gratis Review Module

Het belang van reviews

Er zijn heel veel locaties waar je een zakelijke meeting kunt organiseren. Waarom zou een meeting-planner voor jouw locatie kiezen? Ervaringen van andere meeting-planners helpen potentiële boekers om de juiste keuze te maken. Zorg er daarom voor dat positieve reviews direct zichtbaar zijn op jouw website, het helpt echt om meer boekingen op jouw locatie te genereren.

Wat is een review-widget?

De reviews kunnen via je eigen website geplaatst worden door middel van een gratis review-widget. Een widget is een kleine applicatie die je eenvoudig op je eigen website kunt plaatsen. In je persoonlijke dashboard staat duidelijk beschreven hoe je de widget op je website kunt plaatsen.

Hoe plaats ik de gratis review widget op mijn eigen website?

De review widget kan je op je eigen website plaatsen door middel van een code of door het plaatsen van een link. In je persoonlijke dashboard zie je onder locatie > gratis modules bij de review module zowel de code als de link staan. Je kiest zelf wat je het makkelijkst vindt om te gebruiken. Natuurlijk kan je ook je webbouwer vragen om de code toe te voegen, hij kan dan eventueel ook de afmetingen en lay-out passend maken voor jullie website.

Beheer je eigen reviews

De reviews kunnen door jezelf beheerd worden. Je kiest er zelf voor welke reviews je wel of niet wilt tonen op je website.

Gratis Module Meeting Review

Hoe ziet de review widget eruit?

De kleur van de review widget is oranje, de hoofdkleur van Inspirerende Vergaderlocaties.nl. Je kunt jullie eigen webbouwer vragen om eventueel de afmetingen en de kleur aan te passen in jullie eigen huisstijl. Er staat geen reclame bij, de widget is verder blanco.

Is de review module alleen geschikt voor zakelijke meetings?

De gratis review module wordt aangeboden door Inspirerende Vergaderlocaties.nl. Zij richten zich op het promoten en vermarkten van bijzondere vergaderlocaties. De review module is ontwikkeld voor locaties die hun ruimtes aanbieden voor het organiseren van zakelijke meetings. De review module is speciaal geschreven om organisatoren van zakelijke meetings een locatie te kunnen laten beoordelen.

Wat is een zakelijke meeting?

Een zakelijke meeting is een bijeenkomst welke (vaak op een externe locatie) wordt geboekt door een bedrijf. Deze bijeenkomsten vinden vaak plaats van maandag t/m vrijdag. Voorbeelden van een zakelijke meeting is een vergadering, training, teambuilding, workshop, kick-off, presentatie, brainstorm of event.

Wat bedoelen jullie met review?

Een review is een beoordeling die een bedrijf kan schrijven wanneer ze op jullie locatie zijn geweest. De beoordeling of review kan worden geschreven door iemand die aanwezig is bij de meeting of door de meeting-planner zelf. Zij beoordelen de locatie en geven voor hun indruk een cijfer van 1 t/m 10. Door middel van een geschreven recensie wordt dit cijfer toegelicht.

Wat is een recensie?

Een recensie is een stukje tekst waarin iemand schrijft wat hij ergens van vindt. In dit geval een stukje tekst over hoe de meeting-planner of deelnemer aan de meeting, de locatie heeft ervaren.

Waarom is de module review gratis?

Locaties die bij Inspirerende Vergaderlocaties.nl zijn aangesloten, betalen daarvoor een vast bedrag per maand. Afhankelijk van het abonnement is dat € 29,00 of € 49,00 per maand. Hierbij is alles inbegrepen, ook het gebruik van allerlei handige tools. De module voor het plaatsen van een review is één van de handige tools die bij het abonnementsbedrag zijn inbegrepen.

Ja, ik wil een abonnement afsluiten
Nog een belangrijke reden om de review module op je eigen website te plaatsen

Een meeting-planner zal zelf niet zo snel op zoek gaan naar een mogelijkheid om een review te plaatsen. Door het plaatsen van de widget op je eigen website, maak je bezoekers attent op de reeds geplaatste beoordelingen. Tevens zien bezoekers dat zij zelf ook een review achter kunnen laten. Het plaatsen van de widget leidt op deze manier tot meer reviews en uiteindelijk tot meer boekingen.

Online Reviews Gratis Module Meeting Locaties
Meer reviews = meer vertrouwen

Hoe meer goede reviews op je website, hoe meer vertrouwen een potentiële gast zal krijgen. Meer dan 66% van de zakelijke boekers zegt eerst recensies te raadplegen voordat een nieuwe locatie geboekt wordt.

Meetingreview en het belang van online reviews

Dat het verkrijgen van reviews voor jouw meeting-locatie belangrijk is, wordt onderstreept door review-portals zoals bijvoorbeeld MeetingReview. Kleine feedback geeft soms een grote impact: Frankwatching schreef een mooi artikel over het belang van online reviews.

Ik wil jullie review module niet gebruiken, wat kan ik wel gebruiken om reviews te verkrijgen?

Uiteraard hopen we dat je onze review module wilt gebruiken, we hebben het immers niet voor niets ontwikkeld ;). Mocht je toch liever via een andere plek recensies vergaren, denk dan eens aan Google reviews. Google is meestal de eerste plek waar een zoektocht naar een meeting-locatie begint, een uitgelezen plek om hier direct de reviews van jouw locatie te tonen. Google heeft een duidelijke uitleg geschreven hoe je een link kunt maken om een review te schrijven.

Ik wil jullie review module gebruiken, maar mijn locatie is nog niet bij jullie aangesloten

Je kunt eenvoudig en snel je locatie aanmelden: registreer je hier als locatie-eigenaar. Na het aanmelden kan je eenvoudig een profiel aanmaken en de gegevens invullen. De kosten voor een abonnement bedragen vanaf € 29,00 tot € 49,00 per maand, all-in. Naast de gratis review-module kan je ook gebruik maken van een gratis boekings-module en gratis offerte-systeem.

Ik wil een abonnement afsluiten en gebruik maken van de gratis review-widget
Nog meer gratis tools

De gratis review module kan gebruikt worden in combinatie met onze andere gratis tools, zoals het gratis reserveringssysteem met offerte-module. Hierdoor profiteer je optimaal van alle voordelen en breng je jouw locatie nog beter onder de aandacht bij het bedrijfsleven.

Ik heb nog een vraag over de gratis review module

Staat jouw vraag er niet bij? Stel hem dan hieronder en je ontvangt zo spoedig mogelijk antwoord van ons.